Ombudsdienst

De bemiddelingstaak van de ombudsdienst Wij luisteren naar uw vragen en ervaringen en bespreken hoe we hiervoor een oplossing kunnen vinden. Soms kan het geven van informatie u verder helpen, bij andere problemen organiseren we een gesprek met u en de betrokken medewerker(s). Bij onze bemiddelingsopdracht proberen we tot een oplossing te komen waarbij u en de betrokken medewerker(s) zich goed voelen. Wij behandelen uw vraag of klacht steeds vertrouwelijk en nemen een neutrale houding aan. Op d e e e r s t e p l aa t s pa t i ë n t e n . Maa r oo k hun vertegenwoordiger of vertrouwenspersoon (familieleden, verwijzende huisartsen/artsen,…) kunnen bij ons terecht. Wenst u meer informatie over onze werking en procedure, dan kan u ons huishoudelijk reglement inzien aan het onthaal. 3 Wie kan bij ons terecht?

RkJQdWJsaXNoZXIy MzU3MDU=